mandag den 9. april 2012

8. april er dag 99 i året. Jeg ser blot en stjerne på den store himmel"

8. april er dag 99 i året. Jeg ser blot en stjerne på den store himmel "

af Leif Jørn Tullberg den 8. april 2012 kl. 08:57 ·


       Denne flotte påskemorgen"
  • Jeg ser en Sol på himmelen"
  • Jeg ser blot en stjerne på den store himmel
  • jeg ser månen om natten"
  • Jeg ser katten"
  • Den løber med klatten"
  • måske er den slatten"
  • Sov  om natten"

Den kan ikke skinne for evigt ...
ingen kan være for evigt"
Men en dag vil vi se solen  forsvinde ....



tænk på hvordan det gik sidst"
Der er lys for enden af tunnelen"

Blide kram når du er sunket ned.Venskab at være til dels i livet".
Kærlighed er livet"
Skønhed for dine øjne at se
Tillid når du tvivler
Tiltro så du selv kan tro på dig
Stolthed over at være dig
"
lysten  til at fuldende dit liv"


men lykkelig"
God påske søndag"
-o:)-o:)-o:)

Tålmodighed til at acceptere sandheden
Men lys vil for evigt glide gennem galakserne.
Måne"
Vi skal ikke være som de andre"
men målet er ikke er være modsat,
Tit svajer du som et siv,
ja men det gør hundrede andre lad os ud i livet vandre"
Regnbuer du kan følge gennem skyerne
Latter der kan kysse dine læber
Det hjælper ikke du flæber" Hvornår har du du sidst med respekt taget det hyleri alvorligt"
Nej vel det kunne blive helt korporligt"

Solskin til at varme din verden
Solopgange til at varme dit hjerte
Trøst  dine kære på svære dage
Smil når når de er triste,
Jeg ser en stjerne et sted derude
En blandt så mange andre 
Men  ingen ser lyset.
Solen skinner dog stadig i lys for alle
selv når ingen ser på solen
Så skinner den"
Så forsøger at fortælle folk at de skal se  solen
Men de ser blot alle sig selv  i stedet.
Men alligevel vil solen atter skinne en tilfældig dag
når nogen beslutter sig for at se solen"
8. april er dag 99 i året i den gregorianske kalender . Der er 267 dage tilbage af året.
Janus' dag. Dagen er formentlig opkaldt efter den italienske biskop Januarius (el. Janus; ital. Gennaro) fra Syditalien, der blev kastet for løverne under kejser Diocletians kristenforfølgelser. Løverne nægtede at røre ham, så han blev i stedet halshugget.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar