30. juli er dag 211 i året i den gregorianske kalender.
Der er 154 dage tilbage af året.
...
Hanne Sindbæk er nu blevet udråbt som racist:
Efter sit daglige besøg i Irma har Hanne Sindbæk skrevet en artikel i børsen der har startet en shitstorm på de sociale medier.
”Normalt kan vi godt sige til og fra i forretninger, så ruderne klirrer.
Men sagen er, at kassedamens forfædre tydeligvis kom fra nogle varmere himmelstrøg,
Så vi får den der fornemmelse af, at vi skylder en særlig tolerance.
Vi priser Irmas sociale ansvarlighed i høje toner, men efterhånden som den gør det stadigt mere sjældent at møde normaluddannet serviceminded personale i butikken med de høje priser, begynder vi tavse at kigge os om efter et andet sted at handle”
Artiklen er vel nærmest det modsatte af racisme, på grund af kassedamen kommer fra andre himmelstrøg er der ingen kunder der tør klage for ikke at blive kaldt racister.
Det er efter min opfattelse en helt rigtig beslutning af kunderne, det kan aldrig være kundernes ansvar at gøre opmærksom på dårlig service, det er helt og aldeles et ledelses ansvar, en ledelse som tilsyneladende i dette tilfælde har sovet i timen.
I Danmark er visse grupper så ivrige efter at vise at de er så politiske korrekte at de ikke bruger deres sunde fornuft:
Det drejer sig nemlig om ledelse kompetence og medarbejder kompetence som skal styres og ledes af det enkelte arbejdssted.
(læs butik eller butikskæde eller virksomheder i øvrigt)
Det er ikke kundernes ansvar at klage, det bør altid være ledelsens pligt at sørge for kompetente medarbejdere servicerer kunderne og at alt fungerer.
Så at skyde på budbringeren, er også i dette tilfælde et forkert mål.
Du ønskes en god dag.-o:)-o:)-o:)
Efter sit daglige besøg i Irma har Hanne Sindbæk skrevet en artikel i børsen der har startet en shitstorm på de sociale medier.
”Normalt kan vi godt sige til og fra i forretninger, så ruderne klirrer.
Men sagen er, at kassedamens forfædre tydeligvis kom fra nogle varmere himmelstrøg,
Så vi får den der fornemmelse af, at vi skylder en særlig tolerance.
Vi priser Irmas sociale ansvarlighed i høje toner, men efterhånden som den gør det stadigt mere sjældent at møde normaluddannet serviceminded personale i butikken med de høje priser, begynder vi tavse at kigge os om efter et andet sted at handle”
Artiklen er vel nærmest det modsatte af racisme, på grund af kassedamen kommer fra andre himmelstrøg er der ingen kunder der tør klage for ikke at blive kaldt racister.
Det er efter min opfattelse en helt rigtig beslutning af kunderne, det kan aldrig være kundernes ansvar at gøre opmærksom på dårlig service, det er helt og aldeles et ledelses ansvar, en ledelse som tilsyneladende i dette tilfælde har sovet i timen.
I Danmark er visse grupper så ivrige efter at vise at de er så politiske korrekte at de ikke bruger deres sunde fornuft:
Det drejer sig nemlig om ledelse kompetence og medarbejder kompetence som skal styres og ledes af det enkelte arbejdssted.
(læs butik eller butikskæde eller virksomheder i øvrigt)
Det er ikke kundernes ansvar at klage, det bør altid være ledelsens pligt at sørge for kompetente medarbejdere servicerer kunderne og at alt fungerer.
Så at skyde på budbringeren, er også i dette tilfælde et forkert mål.
Du ønskes en god dag.-o:)-o:)-o:)