Link til 64 artikler som Politiken har udgivet om Nemligcom siden 19 marts 2021.
Uden at deklarere at Politiken er majoritets ejer i DAO, som har en central rolle i onlinedistributionen i Danmark.
Først i dag i artikel nr. 65 i Politiken bliver tilknytningen til DAO dekleret,
Men først efter Jan E Jørgensen har interveneret..
https://politiken.dk/tag/main/Nemlig.com
Herudover har det ikke været muligt at kommenterer på de fleste af Politikens artikler om Nemligcom.
Jeg har prøvet at kontakte de Journalister der har skrevet artiklerne, uden nogen former for respons.
Jeg har skrevet flere gange til Chefredaktør Christian jensen, men fik ikke kontakt med Christian Jensen..
Jeg fik et forkølet svar fra Anne Mette Svane Journalistisk chefredaktør på Politiken.
Jeg har forsøgt at få optaget flere opslag, hvor jeg har en anden oplevelse af hvad der er sket.
Jeg må konstatere at Politiken har kørt en kampagne med 65 artikler, hvor mange af dem er tendentiøse.
Jeg har ved selvsyn konstateret at flere af lagerhistorierne er pure opspind.
Jeg er overbevist om at Politikens chaufførhistorier er niveau med Münchhausen.
Jeg bryder mig ikke om anonyme historier, der fremstilles som fakta.
Jeg bryder mig ikke om, at kun noget der passer ind i Politikens agenda,
Kan komme til orde i Politiken..
Fakta:
Jeg har undersøgt sagen om Nemligcom og intervare siden april 2021.
Jeg har tjekket lagerforhold og distribution hos Nemligcom.
Jeg har afdækket et varebilsområde i hele Danmark,
Der viser meget forskellige timepriser.
Jeg har konstateret at varebilsvognmænd kører fra kr. 162 pr time til kr. 325 pr time.
Jeg har set dokumentation for Intervare/Nemligcom afregner kr. 285-324 pr time.
jeg har været i transport i over 50 år, jeg er uafhængig pensionist.