Til Trine Hillmann
Stiansen
Som sagt før bruger jeg broen look og er meget glad for den
og synes den er blevet til en stor bro.
Tak for du er glad for broen”
Hvad jeg dog ikke kan forstå er, at man som erfaren formand
ikke kan se, at man kun kæmper mere mod broen / betaling med al sin spam* i
diverse grupper 🤷
Men ikke tak for du allerede i anden linje bliver
belærende og nedladende!
Vi har et ordsprog i Norge, der siger, at ingen kan klare
sig i tryksværte... Og argumenter og argumenter bidrager kun til at holde
modstandsbevægelsen og krigen ved lige. Især fordi alle ved, at du ikke er objektiv og har
personlige interesser i at holde brugerbetalingen.
Det
er et billigt trick” som mange bromodstandere bruger på grund af manglende argumenter,
jeg er 75 år og er så heldig at mine 60 år i erhvervslivet gør at jeg ikke behøver at tjene penge..-oJ
I jobbet som bestyrelsesformand følger jeg naturligvis loven der er
forudsætningen for den nye bro.
Privat følger jeg også loven, men bare blevet meget ærgerlig over
grupper af personer som ikke vil respekterer demokratiet,
nemlig at flertallet bestemmer over mindre tallet.
Derfor føler de sig uretfærdigt behandlet og bruger alle argumenter,
både valide og ikke valide, samt personangreb og mistænkeliggørelse.
Alt går over med tiden, nogle modstandere kan måske til
sidst bruge det, andre vil være konsekvente og ikke bruge før det bliver gratis
og mange år, og det er sikkert ikke noget dine spam* opslag kan ændre.
*
Spam: uønsket e-mail som et firma eller en privatperson uopfordret sender som
fx reklame, kædebrev eller chikane til et stort antal personer.
For øvrigt forstår jeg at du ikke bruger pyt knapperne som jeg anbefaler i
starten af opslaget:
Der bliver jævnligt på de
sociale medier efterspurgt,
Hvad laver
Bestyrelsen i Fjordforbindelsen.
Jeg har udarbejdet
en oversigt, ikke udtømmende:
Men hvis du ikke
har lyst til at læse indholdet,
så tryk på pyt
knapperne,
det er de tre
knapper ude til højre for opslaget,
det giver dig
mulighed for undgå at se opslaget..
Eller snooze mig så er du fri for at få mine opslag i dit fed”.
Jeg tror, at mange mennesker ville have været meget mere
positivt tunet på broen, hvis du / bestyrelsen brugte energien på at få den
korrekte skiltning, til at overvinde støjproblemet, for dem,
I Danmark
har vi regler for alt, bestyrelsen har ingen kompetence til at opsætte skilte
eller løse støjproblemer dette område er er vejdirektoratets , som også er
underlagt regler og begrænsninger, men bestyrelsen gør naturligvis hvad de kan
for lægge pres på for at bedre skiltningen & at Vejdirektoratet gør hvad de
kan for at løse de udfordringer.
der er hårdest ramt, arbejdede for cykelstien, og som cyklister kunne passere
gratis i disse miljøtider,
Den
nye bro og vej er en motortrafikvej, hvor der gælder særlige regler som ikke
tillader cykler.
evt. arbejde for subsidieret pris i myldretrafikken, da det er mest presset på
den gamle bro og veje, og til tider, at indsatsen for at gå tabt i mængden osv.
Dette
er en konstruktiv ide tak for det.
end at spamme alle Lokale FB-grupper med gentagelser.
Til slut tak for din interesse, hvis du stadig mener det er spam, og vi
ikke i fællesskab har gjort os begge klogere,
så har vi begge spildt tiden.
Dette opslag som du kommenterer på har indtil nu 60 kommentarer, hvoraf jeg har
svaret på det meste og har brugt megen tid på.
Det vil jeg fortsætte med, det gør mig klogere og håber også på andre får glæde af
det.
BH Leif Tullberg.
Husk venligst at scrolle..
Fjorden er ikke længere en barrierer for borgerne og pendlerne, på
grund af Byrådet i 2012 traf en for Hornsherred og Frederikssund yderst
fornuftig beslutning.
Fjorden er ikke længere en barrierer for borgerne og pendlerne,
På grund af Byrådet i 2012 traf en for Hornsherred og Frederikssund
yderst fornuftig beslutning,
Nemlig at sige ja til et tilbud fra folketinget om at få en betalings
bro senest i 2020.
Nu er broen der med alle de fordele som borgerne har ventet på i over
40 år.
Nu kan trafikken glide stort set uden ventetid, nu kan aftaler holdes
og 95% af de biler der før åbningen kun havde en mulighed har nu to.
Det folk nu glemmer er at broen ikke er udfordringen, men er løsningen,
Erhvervslivet på begge sider af fjorden har set frem til dette.
Der har været fest og glæde, og broen vil skabe udvikling i hele
området.
Lastbiler over 3500 kg skal bruge den nye bro og de skal naturligvis
betale broafgift,
Det har der været skrevet meget om,
Men ikke hvor meget de sparer.
Efter min bedste overbevisning vil de fleste vinde ved dette.
Min egen oplevelse har været, at være med til at starte en virksomhed i
1976 i Skuldelev som voksede sig meget stor,
Men måtte flytte til Roskilde i 2004, på grund af kunder, leverandører
og medarbejdere havde svært ved at komme til og fra over den gamle bro.
BH Leif Tullberg.
Hvis du har lyst at læse dele af det historiske forløb er det indsat
herunder
Samt link til loven og brevene til og fra folketinget: