mandag den 9. april 2012

10. april er dag 101 i året.Dagen efter 72 år plus en dag"

10. april er dag 101 i året.Dagen efter 72 år plus en dag"

af Leif Jørn Tullberg den 10. april 2012 kl. 06:57 ·





10. april er dag 101 i året i den gregorianske kalender. Der er 265 dage tilbage af året.
Ezekiels
dag, én af det gamle testamentes 4 store profeter.
Dagen er en af de 32 Tycho Brahesdage.

Dagen efter 72 år plus en dag"
er det forstået,
hvad har vi set hvad kæmper vi for,
hvor er vi ikke i livet,
vi tager det for givet"
det er det  svære valg,
men vi tager alt for givet,
men gør vi det,
tror vi det,
jeg ved det ikke,
men det er meget nemmere at tage beslutninger med tilbagevirkende kraft,
det giver mere saft" lad os få facitlisten før vi regner,
det er nemmere så vi ikke segner"
  virkeligheden med det samme blegner"
Selvet ved godt at han er en tegner"
måske kunne det blive til et tegneseriehold inden vi går helt kold"


Jeg er glad for at
Skæbnen bragte solen ind i mit liv
Som en drøm gik i opfyldelse
erobrede min realitet
Kærlighed uselvisk uden spørgsmål
"
Der blev så meget realitet  i mit liv
Glæde og latter fylder nu min dag
jeg frygter ikke længere fremtiden
mulighederne er endeløse med Solen  ved min side
Solen  giver mig håb
Mere glæde end jeg troede var mulig
Mine kære er mine nære"
Sådan må det være"
De ved hvor jeg er jeg ved hvor De er.Jeg kan ikke ønske mere
er det virkelig forbudt ?
Det virker ikke til tiden har
lagt mig helt i glemmebogen
Det virker som om tiden bare er forvirret
og valgte den nemme løsning
Jeg håber tiden snart tager sig sammen
og vælger den rigtige løsning !
Jeg kan ikke vente til verdens ende.
Men jeg agter at vente et stykke tid
og give tiden en chance for at fortryde
For at indse hvad det rigtige er
hvad det rigtige er ved vi bagefter"
At jeg vil tilbyde tiden løsninger"
At jeg vil hjælpe tiden med lyset
At jeg vil ønske  tiden evig kærlighed
Og at jeg mest af alt vil vise tiden solen.
Men jeg ved ikke hvor længe jeg kan,
For godt nok elsker jeg solen mere end selvet
vær ikke flov hvis tiden indser at det er min  en fejl.
Jeg skal aldrig nævne et ord om det
og blot bringe os på lykkens vej
Men jeg kan ikke vente med min næste ide
jeg behøver at se jeres ide,
hvis ideen skal leve
Nu er det blot op til jer"
jeg håber I tager jer sammen
og vælger den rigtige ide !

Det rigtige  valg er det vi alle drømmer om det er det der giver livet værdi"
også efter kl. ni  lige nu er vejret mørkt og gråt,
men om lidt er det smukt og flot"
Det er så sandelig godt"
Husk at tage beslutninger er at tage risiko,
men hvis  ikke er der kun foragtelige blikke"
Angsten for at komme med det forkerte tog,
kan medføre at du slet ikke  ikke kommer med toget.

Tirsdagen er i fuld gang, du kan roligt forsætte hvor du plejer"
GOD DAG"
-o:)-o:)-o:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar