torsdag den 3. januar 2019

Det er ikke pjank når du og mange grupperinger i Danmark kører en Shitstorm mod Danske bank og Direkte fraråder folk at blive i den Danske Bank



Samt giver anvisning på at flytte bank.
Herudover medtages alle de personer der tjener mere end halv million i en hadekampagne. Hvor selv dem 10 % betaler 34 % af indkomstskatterne forsvinder i malmstrømmen. Når jeg nævner Hugo Chaviz er det på grund af en stor del af kampagnen fodres af centrum-venstres Mest ihærdige spillere som Enhedslisten. Mange Inkl. FH med flere spiller med,samt socialdemokratiet har været ude med påstande om at dem der har høje indtægter nok snyder og svindler sig til dem eller har undladt at betale skat.
Jeg har både læst enhedslisten principprogram og deres oplæg til en en ny finansverden og jeg har også kommenteret det sidste: Principprogrammet er en moderniseret udgave af samfundet skal om-styrtets bare skrevet på et moderne floromvundet sprog. .
Jeg har læst Danske Banks rapport på 95 sider, men jeg har ikke haft adgang til de 10.000 bilag.
(det er spørgsmålet om hvor mange af dem der udtaler sig der har læst rapporten)
Der er indtil nu ikke noget der tyder på at danske bank har deltaget i udbytteskat finter eller lignende.
(Det har Mette Frederiksen)

Lige nu er banker og folk der tjener mange penge fredløse og vi ved fra undersøgelser at journalister stemmer overvejende rødt.
Det er i det lys du skal se mine Tweets.
Jeg har har indsat forskellige indlæg i Tweetet som jeg har skrevet om diverse emner og jeg vil gerne at du læser dem.

Tak til dig for dialog.


Venligst marker & højreklik på link:


https://t.co/AWPT8Kg8iB













Ingen kommentarer:

Send en kommentar