søndag den 30. november 2014

Efteråres vinde minder om livet.

 

 

30. november er dag 334 i året i den gregorianske kalender.
Der er 31 dage tilbage af året.

Andreas dag. Apostlen Andreas.
Dagen er traditionelt blevet brugt til at tage varsler.
”Kulde på Andersdag (nordisk for Andreas) gi'r blid vinter, men kold vår”.
1653 - Det danske postvæsen, oprettet i 1624, bliver privatiseret,
Idet det bortforpagtes til Poul Klingenberg,
Der får titel af generalpostmester. Der er ikke meget nyt i udlicitering,
Men forandringer gør at nye muligheder opdages,
Ting kan måske gøres bedre, eller dem der hidtil har gjort det, trænger måske til et lille puf.

Så længe nogen vil kritisere dig har du en betydning,
Når først al kritik forstummer, er der for alvor grund til at gøre sig nogle tanker.
Ingen bør gå på arbejde eller i hundene, uden der er nogen til at kysse farvel.

Du er klar over at du er voksen, når du ikke gemmer proppen til rødvinen.

En kvinde er lige så smuk, som kærligheden er dejlig.

Efteråres vinde minder meget om livet,

Men forskellen er at vindene lægger sig,
Men foråret kommer alligevel.
Hvis jeg bestemte, ville jeg ikke spilde min tid med at sige hvad der burde
gøres,
Men gøre det.
Tiden læger alle sår, men ikke dem man konstant piller i.
Der findes ikke kun en kærlighed,men der er flere.

Der er meget jeg ikke forstår, men det jeg gør er rigeligt.

Det er knusende at få sandheden at vide,

Men der er værre at blive holdt uden for.

Sandheden er ilde hørt, men så luk ørene.

Hvis du ikke kan se det er galt, så prøv at åbne øjnene.

Livets glæder er lige for, hvorfor går du så til siden.


Jeg synes også det er svært, så derfor øver jeg mig.

Du ønskes alligevel en god søndag.

-o:)-o:)-o:)
Hvad er der mon inden i ?.Hvad er der mon inden i ?.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar