søndag den 22. juni 2014

I disse dage går hele Danmark op i fodbold,(inkl. mig)

 



22. juni er dag 173 i året i
den gregorianske kalender.

Der er 192 dage tilbage af
året.



De ti tusinde martyrers dag.
Efter traditionen lod kejser Diocletian omkring år 303 titusinder af kristne
som nægtede at ofre til de hedenske guder korsfæste nøgne på bjerget Arafat.



Første dag i krebsens tegn,
hvis stjerne billede er Månen. Latin: Cancer.


I forgårs var en L….dag,

Men jeg bør kigge indad,

Kunne jeg selv have gjort det bedre,
Ja det kunne jeg.

Det er bare nemmere at give
skylden til de andre.
De andre hvem er det,
Jo det er de arrogante overlegne svin,
Der ikke forstår noget som helst.

Alene sprogbruget gør at
teksten er kasseret.
Men når det følges op med en lørdag på tilsvarende niveau så er det nok.



I
disse dage går hele Danmark op i fodbold,(inkl. mig)
Det vil sige der skal tunge argumenter til at flytte fokus væk fra fodbold.

Jeg
prøver alligevel,
På vores tv public service kanaler er der mange dygtige og kendte journalister,
Men der er dage hvor det slår gnister,
Nemlig når de samme journalister lufter eller bruger public platformen til at
fremme egne politiske synspunkter.
Det er en svær sag,
Vi skal ikke have berufsverbot,

Men hvordan håndtere vi så de få journalister der bruger deres arbejdsplatform
til at fremme egne politiske synspunkter.

Berufsverbot (tysk) eller
ansættelsesforbud (dansk) er i Tyskland et forbud mod ansættelse i offentlige
stillinger af personer,

Som er mistænkt for
forfatningsfjendtlig indstilling eller bare forfægter egne synspunkter via en
licensbetalte platforme.



Tiden kan nu leveres i
metermål,

Men også i en forkortet
udgave.

Hvem kaster den første sten,
gerne en stor en.
Jeg ved det ikke,

Men jeg tror på noget, som jeg har erfaret,
Men det kan ikke bekræftes,
Så derfor omtaler jeg ikke indholdet.

Men vil bare sige at det er
artige sager.
Måske er det rævekager.
Du ønskes en god dag,med den sol der er.
-o:)-o:)-o:)
De små er mere sultne, de spiller godt.De små er mere sultne, de spiller godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar