torsdag den 12. april 2012

12. april er dag 103 i året.Solen er ikke stået op der er dis over Orø"

12. april er dag 103 i året.Solen er ikke stået op der er dis over Orø"

af Leif Jørn Tullberg den 12. april 2012 kl. 06:03 ·

12. april er dag 103 i året i den gregorianske kalender. Der er 263 dage tilbage af året.
Julius dag. Julius den 1. var pave fra 336 til 352. Han fastslog, at "Sønnen var af samme væsen som Faderen", og altså var født, ikke skabt.
 
Solen er ikke stået op der er dis over Orø,
Hans Otto er i gang på P4 jo det er torsdag" ny muligheder på vej,
hvad med dig" Hjælp til haven skriver Netto i tilbudsavis,
tak for det vi kan få hjælp til haven hjælp til stuen,
robotstøvsuger"
vi kan få hjælp til at kommunikerer
for eksempel Iphone som for øvrigt er super god,
jeg var så heldig at få gammel model brugt af min datter til jul,
efter flere måneders indkøring,
hvor jeg gik rundt med 2 mobiler har jeg nu lagt min gamle Nokia fra mig,
 Iphonen er super,
lidt men med brede fingre på smalt tastatur
men bliver opvejet af utrolig mange funktioner.
 

 
Der sker altid et eller andet
Som ”holder hjulene i gang”
Et tidsfordriv og en velkommen undskyldning
For ikke at tænke nærmere og dybere over det
Meningens skjulested bag luftkasteller
Dagene og nætterne svinder en efter en
Det virker så let bare at lade dem fare
Så gik der endnu en dag, og så kom vi videre" Men selvet kan ikke nøjes med at sidde i bussen og se på verden,
der skal prøves nye veje det er for de seje"
måske kunne man lige"
ja hvad skal man sige" tiden går men hjertet slår"
ville godt have tid at kede selvet,
men lige nu er der for mange opgaver til der bliver tid til det,
men lad os se i næste uge,
der er stadig en halv dag der er ikke foruddiskonteret" Samt Hans Otto tager tre på stribe,
mens Jette Beckmann taler om vejtemperatur"
men busserne får en tur" hav en dejlig dag"  
Solen er klar"
-o:)-o:)-o:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar