søndag den 13. juli 2014

Fjollet"Lige pludselig kan man føle sig fjollet"

 

13. juli er dag 194 i året i
den gregorianske kalender.

Der er 171 dage tilbage af året.

Dagens navn er Margarethe.

Fjollet”

Lige pludselig kan man føle sig fjollet”

Fjollet er ubegavet,
uigennemtænkt eller upassende og derfor tåbelig om person eller handling.

Hvis man har glemt nøglen,
eller gået ud for at hente noget, Og kommer ind og har glemt det man skulle hente.

Får sagt eller skrevet nogle
bemærkninger som bagefter fremstår fjollet.

Taler i mobil tlf. via øre
dut, men når jeg ser dut ligger på bordet føler jeg mig fjollet.

Når jeg skal betale for vare
i supermarkedet og penge ligger ude i bil, så føler jeg mig fjollet.

Når jeg leder efter
læsebrillerne og opdager de sidder på næsen, så føler jeg mig fjollet.Det er måske fjollet,men det regner nu efter 15 fjollede dage med sol..
Du ønskes en superfjollet søndag.-o:)-o:)-o:)
Det er fjollet at sige at Holland vandt,når det var Brasilien der tabte.Det er fjollet at sige at Holland vandt,når det var Brasilien der tabte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar