mandag den 2. juni 2014

Er det sådan vi ønsker at Journalisterne skal arbejde"

Det er sådan journalister arbejder blandt andet på DR, De skriver af efter deres dygtige kollegaer på politiken, Jeg må minde om at politiken er Regeringens tale rør"
Må jeg minde om at denne shitstorm som har ramt venstre bygger på 4 år gamle sager"Det har nu sat hele venstre i brand og der er total pressepanik,Samt en hel del venstrefolk taber hovedet"
Bevar nu roen, tænk jer om hvor mange pressefolk tror i at venstre kan regne med.Når alt dette har lagt sig, vil jeg tro at der kommer en undersøgelse af hvordan det kan gå så galt"Men lad os se hen til i morgen tirsdag kl. 17.30 og håbe på at mødet er godt sat op og alle kan få svar på deres spørgsmål,Samt hovedbestyrelsen træffer Den rigtige beslutning"

.@hercules1945@Uffe_Tang Jeg kan _garantere_ dig for, at det er rigtigt, når de dygtige kollegaer på Politiken skriver det.
      1. jun. 2014 19.27
 
 
 
hercules1945
Leif Tullberg så dette og tænkte på dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Venstre har åbenbart endegyldigt kurs mod et kongemord: Kristian Jensen er klar til formandspost politiken.dk/indland/politi… #dkpol - 1. jun.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
@Kildegaardens @Uffe_Tang BOB BOB Hvem siger det er rigtigt""
Anonyme kilder BOB BOB::: - 1. jun.
 
 

 
 
 
.@hercules1945 @Uffe_Tang Jeg kan _garantere_ dig for, at det er rigtigt, når de dygtige kollegaer på Politiken skriver det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
er også i denne samtale.
 

 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar