onsdag den 5. februar 2014

Jeg vedhæfter en artikel med Henrik Sass.

Jeg vedhæfter en artikel med Henrik Sass.

6. februar 2014 kl. 06:08
 
Det er jo barokt, at den Danske regering, på den ene side siger, At den bekæmper skattely,

Men som samtidig anlægger sager mod selskaber, Der bruger samme model som skattely”

Staten har kørt en sag imod Goldman Sachs, Fordi Goldman Sachs tidligere har misbrugt skattely,

(staten tabte sagen men ikke opgivet 15 andre tilsvarende sager)

For at undgå at betale skat i Danmark, men så på den anden side

Ser en finansminister, der indgår en kontrakt/aftale med

Goldman Sachs, der baserer sig på, at Goldman Sachs bruger skattely for at undgå at betale skat i Danmark.

Det kan man efter min mening ikke, Men hvor går grænsen jeg kan fortælle om gode Danskere der kunne have sparet to cifferrede millionbeløb hvis de havde brugt tilsvarende model.

Det skal nævnes at det danske skattevæsen har brugt millioner på at stoppe den trafik.

Men hvis den Danske regering nu ændre signaler, Så må det da meldes ud og stoppe diverse sager ellers er det hyklerisk og dobbelt moralsk”

 

Jeg vedhæfter en artikel med Henrik Sass som medlem af den Danske regering må han jo tegne butikken”

 

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/543999:Danmark--Sass-om-skattely--Forkert-at-moralisere-over-penge?rss&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter


Du ønskes en god solskinsdag-o:)-o:)-o:)

Det er jo barokt, at den Danske regering, på den ene side siger,  At den bekæmper skattely.
Det er jo barokt, at den Danske regering, på den ene side siger, At den bekæmper skattely.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar