tirsdag den 12. marts 2013

13. marts er dag 72 i året. . Jeg har engang væltet et juletræ på besøg i Sverige"

13. marts er dag 72 i året. . Jeg har engang væltet et juletræ på besøg i Sverige"

by Leif Jørn Tullberg (Noter) on 13. marts 2013 kl. 06:15
13. marts er dag 72 i året i den gregorianske kalender.
Der er 293 dage tilbage af året.
  • Macedenius dag. Han led martyrdøden i 366 fordi han havde væltet et afgudsbillede i et tempel.
  • Jeg har engang væltet et juletræ på besøg i Sverige”
  • Jeg blev ikke slået ihjel men populær blev jeg ikke”
  • Tænker på hvor mange Mega brølere jeg har lavet”
  • Men det var mest før mail ,GPS  Iphone med mere”
  • Så meget kan ikke bevises”
  • Resten har jeg glemt”
  • Den er ikke nem”
  • Mens jeg venter,
  • Så tænker jeg”
  • Hvorfor er ventetid altid så lang”
  • Selv om pladsen den er trang”
  • Så lige at Facebook kunne afkode alt om brugerne”
  • Må håbe at de ikke rødmer når de afkoder mig”
  • Spotify har nu 6 mio. betalende brugere”
  • news.cnet.com/8301-14013_3-5…
  • Hvordan får vi andel i dette”  
  • Når mennesket således inderlig har forstået sig selv og nu ser sin gang hen af sin bane,
    Først da får hans liv ro og betydning.
  • Manden og kvinden er i det væsentlige lige trods forskelligheden.
  • Jo dybere han ængstes, jo større menneske.
God onsdag til dig håber ikke sneen gør knuder"
-o:)-o:)-o:)
Jeg har engang væltet et juletræ på besøg i Sverige”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar