onsdag den 21. november 2012

21. november er dag 326 i året i den gregorianske kalender.

Solen skinner igen dejlig dag"
21. november er dag 326 i året i den gregorianske kalender.

Der er 40 dage tilbage af året.

Dagens navn er Mariæ ofring.



Onsdagen er på vej Nordens hjørne er Solens hvilested”

...
Ny dag med mange muligheder”

Men der sker altid et eller andet
Som ”holder hjulene i gang”
Tidsfordriv er en velkommen undskyldning
For ikke at tænke nærmere og dybere over det
Meningens skjulested bag luftkasteller
Dagene og nætterne svinder en efter en
Det virker så let bare at lade dem fare
Så gik der endnu en dag, og så komme videre
Men indimellem rammes jeg af et pust
Min bevidsthed kalder på mig
Nuets eksistens og mening kryber sig
Forsøger at lokke mine tanker derhen
Der hvor meningen og grundlaget burde mødes
Men hvor jeg alt for sjældent tør se det jeg ser
Og så lader jeg dagene og nætterne svinde
En efter en ud af min bevidsthed”
Men den klare vilje mødes med den klare tanke,
ud af hjertet skal den banke alle dårlige tanker,
Livet er er ikke givet,
Men tages for givet små ting bliver gjort til store,
først når de store sker ser vi ikke mange fler”
Livets lys er lige med solen”
Lad dig ikke falde tilbage i stolen,
Men ret dig op og lev livet,
De fleste bekymringer bliver ikke til noget,
Og dem der gør kan du alligevel ikke gøre noget ved”
Du ønskes en god dag”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar